12 6月 2008

Mabel LOMO下的台灣之旅

最近Mabel熱愛左LOMO,不但買左部機佢仲上網睇好多有關資料,當中我地對應用上都仲係有少少問題,希望用多d會好d,其實佢玩LOMO對我都有一個幾大既啟發XDDD,好似我影開相好易就會比某d框框限住,覺得某d環境係唔可以這樣又唔可以那樣咁,所以今次mabel玩LOMO除左佢玩得開心之餘就連我都有所得著,同大家分享下佢既作品。





















12 則留言:

retep 說...

mabel, i love it so much. so special and moody!!! thanks for taking all these nice photos during the trip all the time. you're really carry it ALL the time!
all praise to you! 老母大師奶!!

Tonytsui 說...

真是強,有時M大C的觸覺真是不講得笑 !

匿名 說...

多謝peter你0既鼓勵, tony你0既誇獎(飄飄然呢),其實都真係幾隨心去影...不過LOMO真係好難掌握...我影0左3筒slide...只有呢幾張...都幾"濕濟"

匿名 說...

呢緝相好有feel 正...

Ray Chui 說...

隨心去影...就是snapshot 的最高境界!M 大師有如此功力,佩服!

匿名 說...

M大師妳好~我冇lomo相機,請問d相d色係咪要自己較?定係佢隨機比d色妳? 影得好開心好得意丫~~~

匿名 說...

kingfai~~haha~~M大師個名好鬼似風水佬d名呀~~~
其實係用slide影...之後晒E to C...咁就會有d咁0既效果...紅色0個d係用過期slide...

匿名 說...

咁叫mabel大師可能好d!
未用過slide又未聽過"晒E to C", 好深奧呢~~~過期一定會變紅色??? 過好耐會唔會變其他色?會唔會好似d紅酒咁, 耐d好d+埋lomo既特有效果..???!!!~~

匿名 說...

Kingfai,

你0既問題都好深wor...我只係知道過期會變紅色...但過耐d會變咩色就真係唔知啦~~ 同埋e to c係張正片(Slide)當負片(normal Film)晒!

retep 說...

宋大師有人請教添! 真係吳講得小呀! 快D加埋lomo service落price list啦!!

匿名 說...

唉!!! 咪咁講啦~~ 攪到我好似"懶"叻咁...都只不過係分享吓自己鍾意0既野jar...

匿名 說...

叫做mabel大師活潑d,襯返真人(睇d相應該係啦.haaaaa)

係呀, 分享下好架, 冇人識晒所有野呢~~~我都鍾意影相,不過冇您地影得咁靚~ 要上泥學下野, 好野~~哈哈哈, 同埋我又冇乜接觸過lomo...yeahyeah~~
最緊要唔好嫌我乜都唔識.haaa!!