10 6月 2008

您會唔會買呢

講左好耐會出既3G iphone終於出啦,大約會係今年七月會到香港,最吸引係今次個定價係US$199起,而且速度仲要比第一代更快!!睇黎我都又要換機啦~XDDD詳情可以click落去睇apple網頁。
DW Wedding

6 則留言:

匿名 說...

問題是?是否要跟PLAN出機。
平機貴PLAN就慘啦

匿名 說...

有貨即買....dm 你呢..

dm 說...

Tony:

咁就要等佢出左先知啦!!但聽聞過多兩個月就會多幾間電訊公司都會有。

Ray:

我都頭痛緊,因為我e+用緊第一代既iphone......都唔知換唔換好......

匿名 說...

Iphone 我就冇 ,不過我有ipod touch .
我都頭痛咁 , 是否把ipod盡快出手.

dm 說...

tony

我又係成手ipod野.......

匿名 說...

But there is no bluetooth wor......