09 6月 2008

去機場前的半個鐘

三日既台灣之旅真係過得好快.......上次黎巳經係兩年多前既事lu。親係上機前半個鐘就寫下blog,今次我地一行六人真係玩得好開心,真正係食到飽,行到累買到夠同訓到死......XDDDD,lee幾日都算係咁law,靜係得上機前lee三個鐘係落雨,所以咪坐係starbuck寫blog law....,相就影得好少jar......因為掛住買同食XDD,但放心啦都應該滿足到大家既。

6 則留言:

匿名 說...

大家等睇我d靚相啦~~~hahah

dm 說...

我都好期望.......

Ray Chui 說...

mabel 大師:
期待中....

dm 說...

raychui

應該聽日有得睇XDDDD

Ray Chui 說...

dm,
幾時上羅記度食鐵蛋?

dm 說...

Ray Chui

我擒日搵過佢,但佢今個星期過左澳門,我下星期再電佢先XD