14 6月 2008

dm@taiwan slideshow

因為我影得相對比較多相,所以我做個slideshow我諗您地會睇得開心d~希望您地會鐘意! ^.^

7 則留言:

匿名 說...

好like隻background music...呢 嗰slideshow 真係快(咁快有得睇)靚(d相影得好靚)正(music 同相好match好正)...

dm 說...

Ray:

我地幾日都玩得好開心,仲買得好滿足tim.......@.@今次個slideshow我自己都鐘意~~

retep 說...

thanks for capture the nice memories. my soul is flying to taipei again when watching the slideshow. as ray said, nice matching of the slide and music. i'm sure april will love it!

dm 說...

retep:

唔好客气!我好樂意咁做的~~

匿名 說...

好開心既旅程呀~~
好似冇去果間自肋餐食~下次有機會要食下yeahyeah!!

dm 說...

kingfai:

係呀!我地都玩得好開心~~
冇去到因為時間好急好多地方都想去,下次有機會一定要去試下~

Tonytsui 說...

搞到都想去台灣,haha