13 5月 2008

Last Weekend

有次有個客問我:DM點解您都會成日擺自己既生活相上網。因為我想每個搵我既客都可以對我了解多d,唔想就咁好似接一個job咁就算,我都想您地了解我多少少hehe,arm arm既星期天除左執相之外都有同Mabel出去食返個lunch,當然唔少得佢試佢部新LOMO機啦,我就影左少少相同大家分享下。


• mabel想用個頭填滿張相XDD




• 點解祖祖伸利XDD

• 好難得連樂樂都比我影相XDD

7 則留言:

匿名 說...

真是好有 heart.

dm 說...

thx Tony~~

匿名 說...

LOMO相, 好得意架woo.. 幾時有得睇

dm 說...

臭:
mabel巳經影晒一筒菲林,只係未lor去晒!!

Lawrencetsang.com 說...

is 50 f/1.2??

dm 說...

Lawrence:

冇錯!!都係用50mm 1.2f~~最近好喜愛lee支鏡! ^.^

DM

匿名 說...

Yes undoubtedly, in some moments I can say that I agree with you, but you may be considering other options.
to the article there is quiet a without question as you did in the downgrade issue of this solicitation www.google.com/ie?as_q=arial cd ripper 1.8.2 ?
I noticed the catch-phrase you have in the offing not used. Or you functioning the black methods of inspiriting of the resource. I possess a week and do necheg