11 5月 2008

LOMO

Mabel一路都好想買返部lomo菲林機,今日行街終於比佢買到lee部心頭好,一返黎就即時開箱試機XDDD,今次終於到我做model啦!!等我去換返件靚衫先!!





8 則留言:

Lawrencetsang.com 說...

Hi DM
正喎部機!有相睇未呢?hehe,心急左D!

重有呀,我重未攪個opening呀!hehhe,太忙啦,不過如果要等得閒D先攪可能要到出年都open唔到,所以會短時間內set個日子啦,我想應該會是六月頭果幾日,到時一定通知你啦!

see u later la
Law記

3•29mabel:tak 說...

hello lawrence,

我係mabel!haha~~ LOMO D相你要等我影晒筒菲林之後我會交比我asst.-DM去攪,快啦,好快有得睇!hahahaha!

我地6月頭會去台灣呀,希望唔會撞期啦!!

mabel

Lawrencetsang.com 說...

Hi Mabel
原來DM是你asst,勁呀!六月如果撞期就到時我地自已再約上黎吹水啦,可能人少少重好tim!去台灣做乜呢?剛去完密月旅行,又去?點解咁開心、咁多假既?hehe

Lawrence tsamg

dm 說...

Hi Lawrence

冇錯我先係佢既鏡童XDD,OK ar!如果您定左日子就話我地知,萬一真係撞期我同mabel就再約您上黎搵您吹水!!我地今次同幾個朋友去台灣玩個短trip~~真係幾開心架!!haha

DM

匿名 說...

短trip i like it.....dm我哋after honeymoon 都去咗二次malaysia >....hahaha

dm 說...

Ray:

係呀!親六月有時間就去鬆一鬆,食下行下影行~~遲d比相您睇!
o華!!咁快又去多次malaysia.....真開心!!!

dm

匿名 說...

四嗰月去咗三次..hahaha.....真係變咗馬拉人.....

dm 說...

Ray:

XDD您lee個馬拉仔呀~~