17 5月 2008

婚禮攝影師婚禮既攝影師•Simon

Simon.the.photo係一位我o係香港喜愛既婚禮攝影師,好開心可以搵到佢為我同mabel既婚禮影相,d相真係令我地諗返起好多329既畫面。
我諗Simon好多人都聽過佢個名,我諗我都唔洗多介紹佢XDD。不如講下我點解會搵simon影自己個婚禮仲好啦,我覺得Simon係唔同環境下對光線既利用同構圖都係我所喜愛,好多時睇佢個blog都有一種好難形容既吸引力,我想lee種吸引力除左相靚之餘就係可以令我完全感受到現場既气氛。

仲有一部份係lee度


6 則留言:

匿名 說...

DM,
第一次到訪,發現你們的相真係影得好靚!除了wedding D 相靚!去旅行D 相都影得好靚!好有味道!怪不得上次同羅記(Lawrence Tsang)傾時,他也大讚你們!
努力呀!祝你們新婚快樂!
Ray Chui

dm 說...

Hi Ray

多謝您!我地會努力架~^.^ Lawrence佢真係太過奬啦,我
o係影相方面仲有好多野想請教您地!(唔好覺得我多野講就好了....XDD)

DM

匿名 說...

你的結婚當日的相片,我老婆勁讚有feel.
好彩你遲過我結婚 , 如果不是,到時她要求我有個咁有feel的婚禮,我就真是慘囉 . hehe

dm 說...

Tony:

多謝您同您太太都喜歡我地個婚禮,當然都要多謝SIMON既努力將我地lee個周身郁既婚禮都影得咁靚!!

Lawrencetsang.com 說...

的而且確simon的相是沒話說的,但見你地結婚個blog,我重更加冇野講,我想很多人都好想個婚禮攪到好似你地咁有生氣、特色,不過我想這些都是你同mabel兩個人本身好有特色,先會攪到D咁有特色既野出來!希望你們婚後的日子,每天都充滿驚喜!

dm 說...

Lawrence:

XDDD多謝您欣賞我地lee份心思!結婚個blog正正係我地送比自己最好既禮物。多謝您用有"特色"黎形容我同mabel XDDD,其實我地只係冇時停週身郁姐XDD。我地會努力!!
^.^v

DM