11 7月 2008

I Believe

lee首歌係一套Honey電影中既音樂,套戲真係好好睇,係度誠意推介比大家,我都係睇完lee套戲所以決定同mabel係自己婚禮跳舞入場,成班人一齊去做一件事同睇到台下既反應咁好真係好正,當然我冇佢地跳得咁好啦......XDDDD我lee排都成日聽,當然我都加左落去DM music la~~

2 則留言:

匿名 說...

dm 你好,

我好奇想問下. 點解你喜歡用blogger 寫blog? 因為我都想寫下blog... 但以前用yahoo...

Thanks.

dm 說...

Kam Chan:

其實冇咩原因只係我唔鐘意yahoo既版面,但blogger如果識改個版面變他就會比較大!