13 7月 2008

開心既一晚

飲下野玩下貓傾下相機講下鏡頭電腦咁過左幾個鐘,真係一次好難得既聚會。







11 則留言:

匿名 說...

Very stylish pix ar Duck :0)
Pearly x

匿名 說...

old guy ( me )

dm 說...

Pearl

多謝您用stylish黎形容我XDDD

CM

ok ok!等我換返第二張XDD

匿名 說...

真羡慕,可以同hk幾位婚禮攝影高手交流!
d相響你既studio影??

dm 說...

tom:

佢地係我欣賞既婚禮攝影師,d相係我屋企影的。

Lawrencetsang.com 說...

我覺得D相靚可能係支鏡靚囉!所以想影到靚相就要買枝1.2玩下!係咪,真係要比個好借口自已先得架!hehehe

你睇第一張影到我咁樣衰,肯定用DC仔影架啦!所以話呢......

講到最後都係要買鏡!明天如收工收得早,一定會去買....

你地大家支持我呀!

gogogog

dm 說...

law 記:

XDDD唔好再比借口自己啦,從您果晚渣住支1.2唔捨得放手就知您巳經.......愛上左佢啦!

您早走左如果唔係要同您影多幾張靚仔相....

聽到朋友話買鏡我就最讚成XDDD

匿名 說...

Lawrence: 快d買啦~~ 真係好靚架...

CM : hahaha!! 怕0左你呀!!你張相Deleted!!

匿名 說...

mabel

thanks! you remember.....i very very young...ha ha ha

lawrence

買鏡啦 ! 你不用的鏡就比我就可以了!

Tonytsui 說...

好多大c ,haha......
估唔到個個都好後生啫............:p

Simon.The.Photo 說...

wow !!! what a happy day !!!