04 6月 2008

我......RESIGN左

今日我終於掛起個勇字係心口......resign左我一份巳經做左八年既工,所以黎緊我將會係FULL TIME做攝影既工作,都講解返我本身係做雜誌既Graphic Design唔經唔覺lee份工一做就做左成八年.....其實當中都有好多朋友及同行都問過我會唔會轉全職,但我一路都覺得未係時候,一黎係DM冇咩人識XDD二黎係覺得自己咁年黎都係慣左有一份穩定既工作....如果一時要自己轉變怕會唔習慣。

但除住婚禮攝影比我既滿足感真係越黎越大,但相反我份工就.....(算吧啦!下減一千字.....XDD),我諗個個都應該會識得揀,其實諗返轉頭我可以做到一份自己好鐘意既工作我真係幾幸運,需然未知夠唔夠開飯XDD(請大家多多支持^.^)但起碼我做得開心同滿足ma。所以黎緊我可以投放更多時間係DMwedding度,希望可以有更好既反應啦!

係lee道我想特別多謝兩個人:
一個唔洗講就梗係Mabel啦,佢真係比左好多支持同意見我,老實講我真係一個唔識做生意既人,所以lee方面佢真係幫左我好多好多。
第二個就係Lawrence Tsang,早兩晚同您傾計中真係有好多得著,您既欣賞同鼓勵我會記住的!!多謝您!

好啦!黎緊我就係一個全職既攝影師,希望大家多多指教同比多d意見我^.^

25 則留言:

KingFai 說...

您既決定令我諗起台灣一個人,frog.有興趣同時間去睇一下~我覺得一定要睇睇.

http://freefrog.blogspot.com/2008/05/blog-post.html

這是他的blog, 看看這篇文章

http://www.frogfree.com/

他的網頁,

他也是一個做左11年graphic designer,又影相好靚,探索過台灣多左名山又單車環島既人,然後決定放棄工作,靠攝影既名氣開了一間cafe~

dm:自立門戶之後 , 就開始自力更生~加油呀

噢! 就泥結婚?不是啦.haaa...不過可以偷下思,第日可能可以令個婚禮更開心~

kingfai~

Ray Chui 說...

DM,

支持你呀!我相信你是得的!DMwedding 一定生意越來越好!努力呀!

匿名 說...

你錯了!實情係...可以做到自己鍾意0既工作而又掌握得到...又可以賺到錢...先係一件開心又幸福0既事!!你放心去闖啦~~有我頂住!!

David Chow 說...

祝你開張大吉!貨如輪轉.....

如果我有朋友結婚既話,我一定refer比你.

努力呀~兄弟!!

Carmen 說...

恭喜你呀, 真係一個好的決定, 對你真係勁有信心...希望你一切順利, 接job接到手軟

匿名 說...

恭喜晒! 努力ar! 精神上支持你 Hahahaha!

匿名 說...

恭喜恭喜....喜事一浪接一浪,聼到你呢個決定....真係好開心, 可以全心投入做自己喜歡嘅工作,絕對正....enjoy your works.....一定支持.....

dm 說...

AriChan:

多謝您!Frog既相片比到我一個好自然好舒服既感覺,我會努力繼續影多d靚相同您地分享...

hehe!!結婚真係一件好開心既事!

RayChui:

開心見到您既留言,大家一齊努力多多分享,有時間約埋lawrence一齊出黎飲野吹水..XD

Chris Lee, Carmen, Rita, Ray:

多謝您地既支持,睇到您地咁有意思既留言我會好比心機去做好攝影既工作!!......等睇靚相啦啦啦啦啦啦!!XDD

dm 說...

Mabel:

睇到您既留言當然係最感動,好開心您可以比我咁任性去做我鐘意做既野(分分鐘冇飯開^.^),您知我係一個習慣安定生活既人,做得今次既決定真的不易,有好多心理上既關口要過(可能我屎XDDD)但決定我巳經做左,我就唔會回頭望,所以黎緊既job唔該您出多兩倍力做我助手XDDD,我唔勇講我會比好好生活您,但我諗您同祖樂都唔會餓親既XDDDDD

Duck

匿名 說...

嘩~~會變得好大隻架bor!!!我揸慣"流灘"wor~~~hahahah

retep 說...

yes, it's truth! it just couldn't be better of doing what you like, what you love and what you longed for... so, please go ahead to chase your dream my friend. i just want you to keep your heart fresh toward this professional. i'm sure your customer will read your enthusiasm... no one can guarantee how long it could be lasted but at least you have done the best during the meantime... i do believe it will last forever if you are believing yourself! good luck and all the best buddy!

dm 說...

peter:

多謝您既支持,我地會好比心機去做,如果我真係冇生意您記得請我食下飯XDDD

Lawrencetsang.com 說...

DM
是好消息呢!慢慢來啦,做好自已,總會有欣賞你的客人!我好明白你的感受,因幾年前的我就是和你作出同一的決定,這條路不易行,但開心的,婚禮攝影不是一門工業,保留你的待客心態,你會得到更多支持,包括你自已的良心!OK,努力gogogo,希望有機會真的有我那晚說的四人新世界的情況出現啦!

Law記

匿名 說...

我梗係支持你啦,仲係行動上個隻添呀!!勇往直前呀,我好欣賞你ga(所以我都將我婚禮其中一個最重要嘅環節-影相-交咗比你)
講堅嘅,我真係支持你嘅!!!

2009美麗動人準新娘-Coco.....

匿名 說...

恭喜哂你呀~ 老闆~!!!! 你已經踏出咗成功最關鍵嘅一步喇~!! 你一定會得到你應得嘅嘢架!! 俾心機呀~!!!!

祝你快d搞到間屬於你自己嘅公司, 快d請我幫你手啦~~ 哈哈哈哈~!!!

dm 說...

Lawrence

您既經驗對我黎講真係好有用,我會好好努力,我好認同您果句:婚禮攝影不是一門工業。我明白當中既意思^.^!客气說話我唔多講啦,等我返黎帶埋鐵蛋再上黎搵您啦!!

p.s. 我都希望我lee條"貿里"可以做得好,需然仲有好長路要行但我同mabel會比心機XDD

dm 說...

2009美麗動人準新娘-Coco.....

多謝您同Brain既欣賞,我會盡我最大努力去令您同Brain既婚禮畢生難忘.....

秘書小姐

係呀!lee步我行出左,希望黎緊既日子會順順利利啦,您放心如果我有朝一日可以有自己既office,我一定會請您! ^.^v

匿名 說...

俾心機..PETER 唔得閒請你食飯..我哋都可以同你哋食飯吹水...冇問題...但我哋相信你絕對有能力...記住幾忙都要relax 同keep 住你嘅熱誠........我一得閒就會上你嗰blog睇...所以努力

dm 說...

Ray

多謝您同winter,我會好好緊住您地比我既意見,知道我應該點行! ^.^等我唔洗返工就同mabel約埋您兩公婆出黎食飯!

DM

匿名 說...

恭喜你 ,我都估到你會轉做全職. 只不過是遲早的問題.
以你的實力,距離成功一定不遠.
不過咁巧的是,我同你一樣,份工又是做了八年. 越做越沉(又係下減一千字) hehe.都是今個月辭佐.

dm 說...

tony

hahahaha~
多謝您!大家都係(下減一千字XDDD)good ar~~
成唔成功就未知,但我地會比心機去做,我諗一定有所得著既!! ^.^

大家一齊努力!!

匿名 說...

Hi DM,

I feel so proud of you. You are really brave. I have been reading your blog for quite sometime. I find out that your photography style is very unique and you really know what you want to capture. I hope that I will have that courage like you to quit my full time IT job here in UK and become full time wedding photographer.

Kind regards,
Ken Lam

dm 說...

Hi Ken Lam

多謝您鼓勵,我同mabel都會努力!!其實我都諗過好一段日子,但影婚禮實在好開心同好有滿足感,希望您都可以轉做一位full time wedding photographer.

DM

匿名 說...

dm 你好,

睇0左你d相同blog一段時間了, 從一年前開始我已經不斷從你的相片中學習如去好好地表達一張相片, 一個moment. 至今,仍然努力地學習中...

今日見到你轉做正職比我好大的衝擊, 因為全職wedding photo 將會有很多很大的壓力, 當然你有mabel支持就一定冇問題 :) , 但自己亦會想想, 我四年後唔知有冇咁大勇氣去行你今日這一步... 真的要很大勇氣同決心.

努力

kam chan

dm 說...

Hi Kam Chan

大家分享下就好啦,一齊努力啦!
其實轉full time我都諗左好耐......我幸褔地有mabel全力支持,所以我可以好放任咁去做自己鐘意既事(•^.^•),努力呀!我都叫半個過來人,我覺得有d野真係估唔到的,去到就會自然發生的!!

DM