05 6月 2008

dm去旅行

聽日我地會去台灣玩幾日,一黎親有假期二黎親lee一兩個月job比較少就出去refresh下自己再加上巳經搵好自己既放向,今次一定玩得好開心hehe!我會帶埋notebook過去,所以如果有咩問題可以send email比我(info@dmwedding.com),我返到酒店就可以覆得到,我9th晚(星期一)就會返~~SEE YOU!!  等睇靚相啦!! v^.^v

7 則留言:

KingFai 說...

有興趣食自助餐要試呢一間,

http://www.jogoya.com.tw/link/taipei-1.htm#

質數超好, 價錢平~

玩得開心d~~~

kingfai~

Simon.The.Photo 說...

玩得開心 D 。
返o黎應該可以比相你啦。

simon

dm 說...

arichan:

thx!有時間等我同朋友都去下先!^.^

Simon:

Yeah!!多謝您~~您既爸爸生活過得係咪好開心呢~~hehe!

Ray Chui 說...

玩得開心D!期待你在臺灣影的靚相!返來夾個時間上羅記到玩!

dm 說...

RayChui

ok~~我會咩都影d ^.^,您食唔食鐵蛋,我買多d一齊上羅記度食!!

Ray Chui 說...

鐵蛋?好味喎!咁我唔客氣啦!一齊上羅記度食吓!傾下計!不過唔知羅記得唔得閒啦!

dm 說...

Raychui:

唔好客气啦!等我send個email比lawrence睇下佢幾時有期比我地先XDDD