22 6月 2008

dm@simon home

我地今日去探Simon既BB佢真係好得意難怪Simon個樣係甜到呢........XDDDD我地當然仲有大談影相經啦...(傾到差d收唔到口XDD),希望Simon唔會覺得我地多野講啦XDD,今日既見面o係simon身上有好大得著,仲有就係發現原來您同mabel對婚禮攝影既睇法完來係咁arm key XDDD

• 下次我唔渣機呀!影到我個頭好大個呀@.@

• 幾靚女(•^.^•)

4 則留言:

Simon.The.Photo 說...

多謝你地今日探我地,真係傾到停唔倒咀。

Joanne Ng 說...

Simon個baby so cute ar!

Tonytsui 說...

又真是幾cute !
都唔是影到好大啫 ! 支鏡的變型不是好誇張啫.
我最近用果支15-30就真是變大頭啦 ! :p

dm 說...

Simon:
唔好客气~~下次再傾過!!

Tony:
Lee兩張係用Ricoh GX100影的,變型就實有但我都覺得可以接受,只係再加上我大頭所以變得仲大左!!我都見過您支15-30影既相真係有d魚眼feel~~都幾得意