28 6月 2008

祖祖您講咩呢...

有時執相睇相都會攪到好夜都未訓,但好彩我唔係一個人,好多時祖祖都會陪我佢一見我起身就會跟出跟入係咁同我講野.......其實佢講咩???我諗都係想要食多餐啦XDD

• 祖祖:快d比多餐我食呀lee排d伙食好差.....XYZ...XYZ.....

• 雪櫃都唔放過........

4 則留言:

匿名 說...

祖祖 is so cute! my friends' cat also always asks for more food! :P

btw, the new logo is nice!

dm 說...

cc leung:

佢真係幾大食XDD

Fanny@Lawrencetsang.com 說...

DM
搵日我帶埋老婆同阿女黎玩貓得唔很呢!而家唔敢養貓啦,但仍好想玩貓!keke

Law記

dm 說...

Law記:

祖祖樂樂話:welcome喵!
Mabel話:您得閒黎佢請埋假係屋企,包埋餃比您地食都得~
DM話:我放緊暑假幾時都得....

DM