01 2月 2008

Sulin + Min

Sulin & Min係其中一個我地做得好投入既job,一黎佢地好nice二黎因為佢令我地認識到另一位當日既新加坡攝影師eadwine,首先講返個婚禮最令我深刻印象係o係Grand Hyatt (HK)註冊果段時間因為光線真係好靚,另外就係晚宴既時候好多令人感動場面,仲有就係video Philip精彩既即日剪片,lee d都係令我好深印象第二樣就係能夠識到eadwine lee位新加坡黎既攝影師,當日我地不停咁傾兩地婚禮攝影既分別同經型方式,真係好開心有咁既機會。

Photography:plush
Videography:Amphe Movies


• min and his mum


• father and son




• sulin and her dad













6 則留言:

匿名 說...

It is a wonderful shot !!!

dm 說...

thx simon~

Lawrencetsang.com 說...

每次看你的相都有一種很特別的感覺,就是....為何我不會拍這個角度、那個題材等等,我很喜歡看你的相,看到很多新的可能性,努力!拍得很美。二月比較靜一些,不過知你要攪結婚的事,到你有空出來飲杯茶,可能的話,叫埋simon,大家分享分享!
Lawrence tsang

dm 說...

Hi Lawrence

今次lee輯相我同mabel都好鐘意,希望對新人收到相後都會一樣喜歡。我諗係就算同一件事如果由唔同人影都會有唔同既相片,所以當我睇您同simon d相既时候都一樣係諗點解佢地會睇到但自己就睇唔到呢hahaha!多謝您!我會努力~

如果您地唔介意我出黎多野講我好樂意出黎的!! ^.^

dm

匿名 說...

今次有又係超正, 光感的觸角好強.
人物有質感又非常好.
每次睇你的作品都是一種享受.

新年快樂 !!!

dm 說...

Hi Tony

多謝您既欣賞!我同mabel都好鐘意今次lee輯相當日真係玩得好開心

DM