03 2月 2008

our 帖

張帖個sample返左黎啦!!我地之前諗過好多可行既方式去做張帖但都好似唔係太理想,最後我地決定用木黎做我地張帖,但間公司都係第一次用木黎刻d咁細既野,所以我地可以話係白老鼠XXDDDDD跟住落黎就梗係唔洗講又係遇到好多問題啦,磨唔磨邊厚度可以做幾多,d字size只可以做幾大等等.........當我地收到第一個sample既時候真係o華左一聲,唔係靚到o華一聲而係咁既..............好彩e+經過一次修改之後我地都巳經覺得好好多啦!只係再作少少修改就應該可以叫佢起貨,但我諗新年就派唔到比您地啦............我地都好心急希望快d攪掂啦!

9 則留言:

匿名 說...

hey you guys!! congrats!! remember to post images of the big day!

3•29mabel:tak 說...

thx eadwine~~~~

匿名 說...

Beautiful...wonderful design!

dm 說...

thx joedel & tenniel~~

匿名 說...

you are very creative!!! I like the march in video a lot too!!! wonderful!

dm 說...

thx elaine!

LiLam Photography 說...

HI,DM
無意之中入左黎,原來系你地!
我系c班的同學,都見過幾次唔知仲記唔記我呢!
祝 新年快樂,新婚愉快!

Li Lam
http://lilam0200.sinaman.com

匿名 說...

超正的 design.
祝你婚禮順利

dm 說...

Hi Li Lam & Tony

多謝您地,我地真係放左好多心機落去,希望當日所有野都順順利利啦

DM