11 2月 2008

dm@赤柱

lee幾日假期我地都係去o下拜年等等,話晒係最後一年收利是啦,所以要努力d先得hahahahaha!另外就係出去行下街拍下拖影下相啦!(係咪好sweet呢?)XDDDD可能之前兩個月都比較忙,好少時間可以出去行下街,果日真係好好天好好好陽光,我地入左赤柱行下飲下野好舒服咁過左半日!正呀~

• 去到先發覺原來我未黎過lee度影相


• 梗係要影下佢啦


• 我地就好鐘意lee兩張




• 有冇發現睇到e+都仲未見到我呢?........出返自己隻腳先




2 則留言:

匿名 說...

點解顏色可以咁通透? 真是very good & sweet.

dm 說...

thx tony~果日既光線好大功勞!