06 2月 2008

新年快樂

時間過得好快,聽日就巳經係年初一啦!祝大家新年快樂,心想事成!

4 則留言:

Lawrencetsang.com 說...

Hi DM
新年快樂呀,都係果句最緊要身體健康,希望你攪婚禮,事事順利啦,D相就越影越靚!越影越有靈感!

Lawrence Tsang

dm 說...

Hi Lawrence

多謝您!我會努力~有機會出黎分享下

DM

匿名 說...

DM你好,
雖然你唔識我, 但自從上年年中看過你的相片後, 我就愛上了你... 的照片. 哈.

當時你的相片比我一個方向, 我問自己, dm的相片是如何拍的?? 他是否用remote flash去做自然光同spot light 效果..?? 突然間好多問題出現在我的腦海. 因為我好想拍出像你的照片一樣的感染力.

所以, 我已經當你是我的啟蒙老師了.
: )

恭喜你結婚了, 我都希望1.5年後到我自己.

其實我都想試下參加wpja, 但對我來說(part time freelance), 好像太貴了, 請問你覺得值得參加嗎?

多謝.
kam chan

dm 說...

Hi Kam chan

好多謝您喜歡我d相呀~但老師就真係唔敢當了,因為有好多野我都係學習中,有時間就一齊分享下!!

多謝您!
DM