06 8月 2008

dm@Taiwan video highlight

其實一早我朋友巳經交左d video file比我,但我一路都未開始剪.....直到今日終於做到啦.......今次對住咁多video file我真係唔知點入手好......希望我d團友會鐘意~但剪片連相真係不易所以都覺得自己剪得麻麻,只好同自己講我係影相架ma, Video唔係我既強項maXDDDD

Taiwan Trip

8 則留言:

Unknown 說...

好開心呀!成班friend 去旅行~~
又係MIKA,I LOVE MIKA TOO! :)

dm 說...

係呀!我地真係玩到傻~

ashlee 魚 說...

hi, may i ask what lenses you brought to the trip ?

dm 說...

ashlee
我用左兩支鏡,一支係50mm 1.2f另一支係16-35mm 2.8f

ashlee 魚 說...

嘩, 2支都係過萬....果然勁.

dm 說...

ashlee
因為工作需要冇辨法啦!

匿名 說...

好鐘意呢種....slideshow...幾時....教我...haha

dm 說...

ray:
唔好講教,我都係學緊,下次分享下啦~~