21 8月 2008

做好啦~

新BLOG做好啦,需然未係最滿意因為好多野仲要修改,但如果要等我改好晒先出就真係唔知要等幾耐...但都係邊用邊改啦~舊lee個blog我會停止再UPDATE blogspot,所以煩請大家再bookmark過我個BLOG,需然有d唔捨得Blogspot因為我真係放左唔少心機落去,但wordpress對我黎講真係比較arm用,希望除左我自己之外連個blog都有個新面目同大家見面~

I have created a new blog already and this blog will not be updated anymore. Here is my new blog address and please make sure you bookmark it. Happy reading!

::www.dmwedding.com/blog::

DW Wedding

1 則留言:

匿名 說...

你影的相好靚呀!好勁呀!