09 8月 2008

第一次做廣告

最近我做左第一次廣告,最主要當然係希望可以多d(客同同行認識DM),廣告係今期婚禮Wedding跟既supplement出的,可能係第一次出廣告當自己睇返既時條感覺好似有d怪怪的XDD,但我都覺得可以比其他人了解一下我都係一件好事!!

• 就係lee本啦!

• 內文介紹


• different style of dm

6 則留言:

匿名 說...

Congrulation...有向前進一步....

匿名 說...

嘩, 好大篇幅, 好正. 個dm logo 又改個design wor.

dm 說...

Ray:

希望有幫助啦!

Kamchan:

係呀!我改左個logo design~

Carmen 說...

恭喜你呀 .... 好開心呀 ... 我一定會買呢本書, 支持你呀

dm 說...

多謝您呀~Carmen!我會好好努力~

Tonytsui 說...

都寫得幾好! 應該有幫助的