18 7月 2008

CoCo+Brian Engaged

Coco同Brian都係我地好朋友coco仲係我地結婚既伴娘,知道佢地結婚我地真係好開心,多謝佢地將佢地既prewedding同婚禮既攝影都交晒比我,黎緊十月我地仲會去日本影另一輯一定玩到傻左,今次我地係一日有成三十幾度既太陽下影左三個鐘....o華成個人溶左XDD但真係影得好開心邊行邊影,今次Mabel都影左d LOMO我會同我d相夾埋一齊做個slideshow黎個crossover XDD希望佢地鐘意!








7 則留言:

匿名 說...

表現自然..feel 好好...看得出你哋四個....好有heart去影呢輯相....

dm 說...

ray:

果日需然影得好短時間(因為太熱)....但我地都玩得好開心!!遲d會有個slideshow會仲多相....hehe

Tonytsui 說...

從相中見到他們好開心好投入

匿名 說...

hey man,
cool series of photos. i love the shoe shot from below the couple.
can't wait to come back HK!!

dm 說...

tony:

真係玩得好開心,但實在太熱啦!XDD

dm 說...

eadwine:

thx eadwine~ (•^.^•) i also like this photo too, when you come back we bring you to eat a big dinner XDD

匿名 說...

好靚呀我同CoCo......嘅相!雖然影相當日好熱,好攰(不過最攰果個一定係Mable啦,要背着一個差不多20磅嘅袋,辛苦晒!) 我都覺得好值得! 我相信揾阿Duck影結婚相係一個最明智嘅選擇!