23 7月 2008

CoCo+Brian Engaged slideshow

今次個slideshow係夾埋mabel d LOMO落去,我自己就好鐘意lee個slideshow,因為我真係擺左心機落去做,今次咁做遇到好多問題,希望下次果輯會再做好D,希望您地都會鐘意~~SHOW TIME haha (記得開speaker ar)

11 則留言:

匿名 說...

掂....好有動感...."拮"起腳張相 then kiss 好正...好多張相地點and背影都好正.......plus..加入lomo mix 正...

匿名 說...

Prewedding photo...真係有好大空間..

dm 說...

Ray:

多謝您~~今次我地四個都好落力去做好lee輯相,都要多謝coco and brian既表現,冇side左我地果日既努力!我地都係行到見到靚就埋去影兩張~~LOMO就唔洗講啦,由大C渣機一定好野~~

ys ar~其實我都覺得prewedding唔一定係要著婚莎禮服,平時影便服都會有另一種感覺~~

匿名 說...

阿Duck,多謝晒你花咗咁多心機幫我同CoCo整咗輯咁靚,咁Sweet嘅Slideshow, 我真係好鍾意呀! 我最鍾意嘅就係我同CoCo果幾張表情相果一段, 好有動感, 同埋真係影得我哋好靚,好得意! 你嘅影相技術再加埋整Slideshow嘅技術簡直係令我嘆為一止! 我真係無誇大到! 各位愛美嘅準新人, 如果你哋有幸睇到阿Duck幫我同CoCo整嘅呢一輯Slideshow, 你哋一定會想揾阿Duck影一輯Pre-wedding嘅相, 到時你哋就會明白我宜家嘅感受,不過唔係人人都好似我同CoCo咁好彩咁! 哈!哈!哈!

特別嗚謝:Lomo大師宋繼瑤不辭勞苦地為我們在影相當天做了一天苦力,那麼辛苦也沒有一句怨言, 還可以影到那麼多張好有feel嘅Lomo相, Lomo大師妳係得嘅!

匿名 說...

嘩!我又有排陶醉啦(係咁睇,勁睇,搏命睇..好靚呀~~)從相裡面感受到誠意,不得不讚嘅係,你可以捉到我地D咁開心,自然嘅時刻.

講真吖,一輯好嘅相對於一對新人嚟講真係好重要,而我同Brian就好幸福,可以有你地嘅相,帶比我地有美好嘅回憶!多謝呀!!!

retep 說...

i'm speechless.... extraordinary! coco & brian - pls do not ask mabel anymore whether you should ask me to go to your wedding. i must go to share the happyness and sweetness of you two. even you are not planning to invite me, i am still going to go. ha! duck - another nice piece of work! well done! i'm so proud of you! keep your good work and wait for me!

dm 說...

CoCo & Brian

好開心知道您地都鐘意輯相,個slideshow我自己都好鐘意(我都睇左好多次kekeke),十月日本再玩過XDDD,我地亦好開心可以成為您地婚禮既一份子。我會盡力去影靚您地lee個畢生難忘既回憶。

DM

dm 說...

peter:

多謝您鼓勵,我會努力做好D。一齊努力呀~~

ashlee 魚 說...

hey duck & mabel,

have been reading your blog for a while, real love your photos !

good job for this video, very lively !

Adam Ong 說...

真係好有feel,請問你係用什麼software做的???

匿名 說...

好有feel ar!! good !! 加油!!