22 5月 2008

Mac book PRO

之前用既mac book因為速度同硬碟容量都開始唔夠用所以要upgrade啦。Mac book pro外型同速度都真係冇得頂XDDD,但缺點就係重同貴lor......要比d心機搵錢先得啦XDDD

5 則留言:

匿名 說...

我有幾個c-hing都是用macbook pro.
令我留下最大的印像都是他的mon.
因為普通macbook 的鏡面,我不是太鍾意,經常有衡動想換pro , 不過冇財.haha :p

dm 說...

Tony:

我都考慮左好耐先決定買(真的唔平),但mac book真的不夠用了,所以冇辨法之下就.......真係要比心機搵錢先得^.^

DM

Ray Chui 說...

我自已都用緊macbook pro,真係好好用。如果macbook,做photo slideshow 還可以,但剪片就真係唔夠用。所以你買macbook pro係絕對無錯!正!
去臺灣玩得開心D!再影D靚相返來分享下!

dm 說...

Ray:

我對macbook pro既速度都好滿意,真係快好多。OK!我會影多d相返黎同您地分享下!!

DM

匿名 說...

我部 macbook 真是用來做早拍晚播的photo slideshow的啫 , haha. :p
真是勉強夠用.