26 5月 2008

不如......都睇下我影果d.....XDD

咁當然我冇Mabel影得咁靚啦.......XDDD(說話係要咁講的).....^.^.....
果日我地兩個去左大埔火車博物館影下行下......數數手指都真係好多年冇去過影下笑下咁真係幾開心,最緊要係我係大C身上學到野ma.....,之後我地仲去埋南生圍tim...影左d相同大家分享下la~~

• 我最鐘意lee張!






• 唔影過lee條橋咁算係黎過...XD

7 則留言:

匿名 說...

係時間用番大師嗰名做web....MDwedding or MD.photo...

匿名 說...

咁巧的,5.25日我都剛去了大埔火車博物館.
不過早上落大雨 , 仲俾我見到信師傅同對新人影pre-wedding.

Ray Chui 說...

睇完D相,我都係大C身上學到野呀!

dm 說...

Ray:

我諗都要啦!XDDD

Tony:

係呀!我地去到都見有好多影會人影緊相。

RayChui:

XDDDD 亞Mabel大C真係好勁!! ^.^

retep 說...

係呀! Mabel 大 C nine 真係好勁 kar! >.<"

3•29mabel:tak 說...

Peter:-
唔識打中文就唔好學人打啦!!!!>.<"

3•29mabel:tak 說...
此留言已被作者移除。