09 4月 2008

Winter + Ray

Winter係米老鼠fans所以好自然佢地婚禮揀係Disney Hotel進行,佢地係一對令我好深印像既朋友(因為我地由客變成朋友),仲記得婚禮前既二次見面我地都可以傾成三個鐘XDDDD當然係了解佢地婚禮details之餘就係吹水啦,可能大家都係為自己婚禮做緊準備,我會用停唔到口黎形容lor XDDDD。我都係第一次影婚禮會有t-shirt提供比我地成team人,lee個感覺真係好sweet好感動。我係第一次入Disney影婚禮lee個地方真係好靚好童話,如果我係一個米老鼠迷我都會揀係lee度行婚禮。

p.s.真係要再一次多謝Winter and Ray您地既心意,我同mabel都好感動!!希望d相可以令您地有個美好回憶!!
後記:今日真係好多謝您地既coffee同您地傾計真係好開心好舒服,我真係好感動有幾次真係眼濕濕,唔知您地睇唔睇到hehe仲有就係多謝您地既禮物同提醒,我地會好好享受,對住您地我真係好開心好滿足。

• lee件t-shirt攪到我地鬼咁感動!!thx~~


• 亞ray好嘆咁享受緊佢張maskXDD




• Ray您諗緊咩呢?





• I love this moment!

• 公喜晒!鍾生鍾太yeah!!




• 好記得first dance果刻真係好浪漫!!good ar!

• 其實小朋友係最愛跳舞呢~~


沒有留言: