28 3月 2008

our time has come

聽日就係我自己既婚禮日子啦,跟住我同mabel就會去日本honey moon我地會係6-4-08返黎,我會帶埋notebook過去,所以我都會收到email的但可能會覆得慢少少請見諒hehe,遲d我會post返婚禮同honey moon d相同大家分享,好啦我又要去做運輸啦(好多野要搬XDD)希望聽日一切順利啦!!

DW Wedding

6 則留言:

匿名 說...

真係一百個正呀你地個婚禮!!!
第一次因為睇新人o既相而唔記得左食o野~
你地真係好型呀大佬~~
祝你地幸福快樂
每日形影不分一對~~

表姨''生''

匿名 說...

Hi Mabel & Duck,

恭喜晒呀, 鍾生鍾太, 願您倆新婚快樂, 蜜月旅行開心愉快!

Lawrencetsang.com 說...

來不到你們的婚禮,不過我都相信你們的婚禮一定很難忘,看見你們為了這個婚禮附出的種種!利害呀!不過婚禮是新生活的開始,希望你們以後的生活都會像婚禮般精采。

dm 說...

表姨''生''

XDDDD多謝您咁欣賞我地個slideshow!!
我地會好好享受新婚生活同開開心心hehe

dm 說...

joedel & tenniel

多謝您地呀~~我地擒日玩得好開心好感動!!

dm 說...

lawrence:

擒日真係足夠令我地畢生難忘,好似您所講咁我地真係擺左好多心機落去,見到令到在場既人都一齊感動係我地最深感受~~
我地會努力迎接新既開始,希望成日都開開心心!!再次多謝您!!