15 2月 2008

出job自拍相

又出下d出job自拍相先hahahaha同場加多兩張祖祖樂樂既新相先

• 鐘意lee張相arm arm可以影埋新娘子把紅傘





4 則留言:

Lawrencetsang.com 說...

兩隻貓好靚呀,你養架?同我以前隻貓都好似,不過佢地已經魂歸天國啦!有機會黎玩下貓先....

dm 說...

係呀~我養左佢地巳經有三年~佢地好多野講架hahahaha!
好呀!佢地好鐘意同人玩!

Lawrencetsang.com 說...

我隻養左13年,之後病了,帶牠看醫生,醫生說沒得救不如比佢安樂D死,就咁樣本來林住同佢睇醫生變左帶佢上天家咁,果日我重好記得,我抱住佢條屍果陣,雖然大男人一個,都一路行一路哭!所以而家祇敢玩人家的貓,不敢養了。你養左三年,如果健康,其實可以養好多年架,我老婆果隻重耐,不過都上埋天家了!wowoowowoow

dm 說...

>.<"""真係估唔到同lawrence您一樣鐘意影相之外,您都係一個愛貓之人,十三年真係一個好長既時間感情一定好深。
其實我其中一隻貓上年都試過有嚴重腎病,醫生都同我講叫我地要有心理準備,我即時都好似您咁就係佢面前就哭左出黎(仲收唔到聲tim),但果下真係忍唔到,但唔知係上天對我地好定係我同隻貓既緣份未完,經過一個月既留醫同我地既心機照顧佢e+好返啦,需然晚晚都要食藥,但我地巳經好滿足,需然我地都知佢地總會走得比我早,但見到佢地走黎嗲我果下就咩都值得了!