23 1月 2008

Joedel & Tenniel Engaged

Joedel & Tenniel係一對真係好細個就認識既小情侣,佢地係幼稚園既同學仔(果時當然係未拍拖啦XDD),但真係好有緣份一齊讀書拍拖到結婚真係好難得~~勁呀!當日真係影得好開心,可能大家都係為自己婚禮努力當中,所以有好多資料可以一齊分享,再加上mabel係一個唔靜得既人ma XDDDD祝Joedel & Tenniel開開心心Big Day 既時條順順利利!!
• 想去大圍村影相好耐,終於去到啦yeah!


• 佢地真係叫得好落力XDDD

• lee張相比我一個好寧靜同好sweet既感覺







2 則留言:

匿名 說...

好開心呀, 今日一開您個blog.個心簡直跳咗出嚟! 其實我同阿堅日日都睇您個blog.期待我地嘅相會出現, 哈哈! 啲張相好靚呀, 我好鍾意個mood, Thanks Duck & Mabel!

dm 說...

Joedel & Tenniel

hahaha!您地輯相就快執好啦!我都知您地心急想睇相架啦,一攪掂就約您地出黎睇相!

mabel+duck