04 12月 2007

Riot + Aaron

首先要多謝Riot搵我做佢同aaron婚禮既攝影師,當日仲係mabel做makeup,令我最深印像係當中影相同晚宴既跳舞時段,真係玩得好開心,連我都跳下跳下咁影(hahahahaha),我同mabel都覺得全晚最sweet既時間一定係Aaron唱分分鐘需要您比Riot聽,需然Aaron唔識講中文,但真係唱得好Sweet and Warm ar~~~(有了您開心d,乜都稱心滿意,鹹魚白菜也好好味.......)

• Riot媽媽做緊咩?

• Wedding Shoe



• Aaron are you ready?



• 睇黎Aaron好鐘意d玩新郎哥遊戲喎

• don't know why but i like this picture



• Nice moment

• 開心既新娘子





• 一個好舒服既晚宴場地

• 好靚既新娘子

• Aaron唱分分鐘需要您比Riot聽,連我同mabel都覺得好感動!


• let's dance and move your body




• 睇黎下次影lee類合照我要就一就,影到我有三下巴XDDDDD

2 則留言:

匿名 說...

5d出相囉!!

dm 說...

tom:

努力中XDDDDD