13 12月 2007

Riot + Aaron Sideshow

enjoy!!
DW Wedding

6 則留言:

匿名 說...

嘩 ,好正!!!
個player 是自己make 的嘛 ?

retep 說...

fabulous! well done duck!!

3•29mabel:tak 說...

Hi Tony & Peter

thx~我同mabel果日真係影得好開心!!

匿名 說...

你今次的相,風格比之前更加強列.
水準咁加出色&穩定.
我太太非常喜歡你的作品 , 成日都
怪我點降唔搵你拍我們的婚禮....:p
其實我自己都好後悔...haha.
我同她講....不如將來生小寶寶時影返輯咩得囉 .kaka

dm 說...

Hi Tony

好開心你同你太太都覺得我d相唔差,希望第時有機會出黎交流下!!!

DM

匿名 說...

Hello DM,
My name is Pearl. Just viewed some of your works and look fab! I am planning for my wedding in late 2009 and wonder may I ask you for my photograher on my big day?
Please email me at pearlchocollect@homtail.com
Look forward to hear from you soon.
All the best,
Pearlyxx