30 12月 2007

plush

o係Sulin & Min既婚禮中除左我同mabel之外,佢地仲係新加坡請左另一位攝影師過黎"eadwine",真係一次好難得既經驗可以同一位外國既婚禮攝影師交流,我地一得閒就講好多婚禮攝影o係新加坡同香港既分別當然仲講好多相機經啦hahahaha,經過一日既工作我係eadwine身上學到好多野,佢對光既感覺好強好會利用現場所有既光線,lee樣可能就同新加坡比較少晴天有所關係,lee樣我真係要多多學習!係到同大家分享下佢既作品佢好有自己既風格呀!!
www.plushphotography.com.sg

4 則留言:

匿名 說...

他的相真是好靚.
有咁的機會真是難得和羨慕 .

dm 說...

Hi Tony

我同mabel都係咁覺得,最難得係大家都好好傾,做左一個好開心既job!!

dm

匿名 說...

helllooooo!!!!
I miss HK already =(.
It was definately a great learning experience working with you and mabel. Looking forward to coming to HK again.
Wah mabel's dance moves are so cool!! keep in touch guys! miss you all.

dm 說...

Hi ead

hahaha!! I will try my best to dance~~ keep in touch!