27 11月 2007

Carmen & Yin

好開心今次可以幫carmen & Yin影婚禮,佢地係我同mabel既好朋友,見証到佢地結婚我地真係好開心,註冊o係黃金海岸,係婚禮每個細節都睇得出佢地放左好多心思同時間落去,真係好欣賞佢地lee分心機good ar!

Duck: 多謝您地張thank you card ar您地真係太客气啦,做朋友唔需要咁客气架,可以同您地影婚莎相真係好開心,希望d相可以令您地點回憶到當日既感覺!

Mabel: 係你大囍之日,我不斷係呀duck耳邊講:我真係好開心!覺得好似自己呀哥結婚咁! 相識19年, 見到你0既改變, 見到你成家立室,有好多個位我都有眼濕濕, 好感動!! 再一次祝你同carmen幸福快樂~!




• Yin

• nice moment

• Wedding Rings




• 公起晒黃生黃太







• 我好鐘意既thank you card

• 我顧得影又顧唔到叫hahahahaha


4 則留言:

匿名 說...

dm: 正! 個花園婚禮....又一杰作!
呢排你既單都幾密喎!!
個2只熊仔既戎指,係你擺上去個鼻度??

from tom

dm 說...

tom:

多謝您欣賞d相~~lee輯相我自己都好鐘意!
lee兩個月係香港婚禮既旺季,所以比較多job!
對介指係我擺上去的!!hahaha

Lawrencetsang.com 說...

Hi DM
你好,我也是你的同業,雖然大家不相識,但我覺得你拍的照片很美!很特別!希望有機會大家能認識和研究研究!
努力影多D靚相呀!我成日上黎睇架!hehe

Lawrence

dm 說...

Hi Lawrence

您係我香港喜歡既婚禮攝影師之一,同時亦好欣賞您對婚禮攝影既態度同熱誠,如果有機會我亦好希望可以同您見見面大家研究一下~~~

DM